Thursday, December 30, 2010

KESIHATAN : Sila Bangun Tidur Awal - Untuk Saya

Helo !

Topik pada kali ini ialah, "TOLONG JANGAN BANGUN TIDUR LAMBAT LAGI !"


Tak kisah seberapa empuk tidur, saya TIDAK BOLEH bangun lambat !

Mengapa?

  • Saya telah mendapati, diri saya akan menjadi TIDAK NORMAL pada keesokan harinya.
  • Saya akan menjadi MOODY seharian.
  • Saya akan menjadi lemau dan pemarah.

MOODY

  • Walaupun saya MASIH BOLEH membuat kerja-kerja rumah, tetapi saya tidak sedar diri. Maksud saya, tidak sedar bahawa saya sedang buat kerja rumah.

MENJADI BLURRR

  • Otak saya tidak focus !
  • Saya akan BLURRR dan ia adalah amat merbahaya jika saya blur ketika memandu. Orang hon pon saya masih blur.
  • Hidup saya perlu dimulakan pada pagi hari atau sebelum tengahari. Jika tidak, sesiapa yang ajak keluar memang saya malas, kecuali untuk melepak di petang hari SAHAJA.
  • Saya akan mendapati kulit wajah saya kekeringan seperti TANAH YANG MEREKAH.



Kesimpulannya, Sesungguhnya Saya Tidak Ditakdirkan Menjadi Orang Yang Bangun Tidur Lebih Daripada Jam 1 Petang. Jadi, Tidur AWAL, bangun AWAL. ;)




Have a good day !

No comments:

Post a Comment