Friday, November 25, 2011

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Aku taip cerita panjang-panjang tapi bila hati kata "Tak payah Publish."
Maka, segala yang panjang-panjang itu lupus begitu sahaja...

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Aku tak faham apa yang aku takutkan...

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Entah apa yang menghalang hati ini daripada berkongsi rasa dengan semua...

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Hati sering berasa untuk meluahkan perasaan tetapi dibiar ia terpendam daripada menjadi pengetahuan umum.

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Ini bukan aku. Aku seorang yang yakin berbicara dan meluahkan rasa. Tapii...

Kenapa aku taip tetapi aku padam semula?
Ya, ada sesuatu yang mengganggu fikiran aku.


Apa sebenarnya ia?

No comments:

Post a Comment